Loïs Blogt

Pagina's

update & kletsen

07-07-2016

Hey allemaal! Hier ben ik weer. Ja, alweer. Ik post tegenwoordig zo'n elke dag, haha. Maar dat is precies waar we het vandaag onder andere over gaan hebben! Ben je benieuwd naar mijn upload schema en heb je zin in geklets over ziek zijn en dat soort dingen?  Lees dan vooral verder ;-)



2 weken geleden werd ik wakker met koorts. Right, dat werd dus een dagje thuis blijven, dacht ik. Maar een dagje? Het werd uiteindelijk 2 weken! Geloof me, dat eeuwige bankhangen en series kijken word op een gegeven moment ook saai. Na 4 dagen ziek zijn kwam er ook nog eens longontsteking bij, dus nog verder van huis. We zijn 2 keer naar de huisarts geweest (dat wachten is zooo saai! Nee hoor, er is echt geen uitval. Dus wel... #minimaal30minutenwachten), en 1 keer naar het ziekenhuis (nee hoor, maak je maar geen zorgen, alleen maar bloedprikken en rontgefoto, niks ernstigs ;-)). Het bleek uiteindelijk gelukkig alleen maar een lichte longontsteking te zijn, en ik moest vooral rust nemen. Laat dat nou net iets zijn waar ik niet al te goed in ben, haha. Ik wil altijd zoveel doen! Maar ik ben braaf geweest hoor, ik heb in de tussentijd 8 boeken (ja echt waar) gelezen en wel 6 artikelen geschreven (die zijn trouwens nog niet allemaal online gekomen), dus stil gezeten heb ik ook niet. Het gaat nu al een stuk beter, de koorts is al een paar dagen foetsie en de longontsteking word steeds minder. Hoera! Balen is wel dat ik de laatste paar dagen van school mis, maar mijn vrienden zie ik deze vakantie nog genoeg dus het valt ook wel weer mee. Ik moet nog steeds rustig aan doen, en ik kan nog niet heel intensieve dingen doen. Gelukkig vermaak ik me wel. Ik ga nog een paar snail mails sturen en nog meer artikelen schrijven, dus ik verveel me niet.

En nu even over mijn uploadschema. Jullie merken vast wel dat ik de laatste dagen vaker post, dat is
1. omdat ik dus nog steeds thuis zit
en 2. omdat ik in de zomervakantie wat minder post
Laten we even op dat laatste punt ingaan. Ik ga natuurlijk ook op vakantie, en aangezien ik mijn laptop niet meeneem en daar amper wifi is komen er die weken geen artikelen online. Wat Instagram foto's betreft weet ik nog niet of dat kan, maar dat horen jullie tegen die tijd wel. Ik post nu wat meer artikelen zodat jullie even een tijdje vooruit kunnen, en dus in de weken dat ik er niet ben de extra artikelen die nu online komen kunnen lezen. Al mag je ze natuurlijk ook nu al lezen, haha ;-) Maar de komende dagen en weken komen er dus wat meer artikelen online, lekker veel leesvoer dus!

O ja, op Instagram is mijn aantal volgers echt enorm gegroeid afgelopen 2 dagen! Dinsdag had ik eerst nog 630 volgers, en dat is in 2 dagen gestegen naar 692! Dat is voor mijn doen best veel, dus superleuk! Misschien haal ik deze week de 700 nog wel, we zullen zien.

Ik kreeg trouwens ook voor het eerst 100+ likes op een foto, yay! (oke, ik zie nu net dat dat niet klopt. Maar nog nooit in zo'n korte tijd 100+ likes.)



Deze foto kreeg dus 105 likes (op het moment dat ik dit artikel typ), yay, trots!

Misschien vinden jullie het onzin hoor, dat ik er zo'n groot iets van maak. Maar ik vind het in ieder geval super!

-------------

Dit was wel zo'n beetje wat ik met jullie wilde delen. Vinden jullie dit soort klets artikelen leuk? LEt me know! Ben benieuwd ;-)

X Loïs

2 opmerkingen:

  1. Leuk! En wat balen dat je nog steeds ziek bent, één voordeel dus, genoeg tijd voor het bloggen! Haha ;p stiekem kan ik ook heel blij worden hoor van al die likes, dus begrijp het helemaal! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is inderdaad weer een voordeel ervan :-) En leuk he, al die likes ;-)

      Verwijderen