Loïs Blogt

Pagina's

inspiratie | mijn vakantie dagboek

11-07-2016


Hey allemaal! De vakantie komt er weer bijna aan, en wat doe je als je op vakantie gaat? Een vakantie dagboek bijhouden! Ter inspiratie laat ik jullie een aantal pagina's uit mijn vakantiedagboek van Denemarken zien, zodat jullie ideetjes kunnen opdoen voor de zomervakantie! Let's begin.



Ik teken eigenlijk meer in mij vakantiedagboeken dan dat ik schrijf. Vaak maak ik een tekening of plak ik een foto in en schrijf daar dan een klein stukje tekst bij. Op de eerste pagina had ik ook iets geschreven, maar dat is te persoonlijk dus vandaar dat alleen de tekening op de foto staat ;-)

Soms is een simpel patroontje ook leuk, bijvoorbeeld deze appeltjes voor toen we boodschappen gingen doen.

Ook kan je laten zien wat het weer is, zoals ik hier gedaan heb door middel van een nijntje met een paraplu. En ja, het regende die dag ;-)

Gewoon wat random dingen tekenen is ook altijd leuk ;-)

Ik tekende de tak die in een vaas stond in ons huisje en de lamp na.


Met washitape kun je alles wat vrolijker maken.

Ik knipte een plantje uit een folder, en schreef er een stukje tekst bij over de rondrit die we maakten.

Ook hier stond een tekst bij, maar die is iets te persoonlijk ;-) Ik tekende de duinen die we zagen op het strand.

Toen we naar de vuurtoren waren geweest :-)

Ik knipte weer 2 plaatjes uit folders, en versierde die met washitape.

----

Ik vergat ook nog een aantal dagen om te schrijven, maar gelukkig maakte ik die dagen wel foto's. Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan uit mijn vakantiedagboek, en laat je het weten als jij er ook 1 gaat starten? O ja, als jullie dit artikel leuk vonden en nog meer vakantiedagboek inspiratie willen.... Let me know! Ik heb er nog een paar liggen.

X Loïs

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een dagboek bijhoudt! En ook leuk dat er nu wat meer artikelen online komen, altijd leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel erg leuk uit, en ondanks dat ik het ook altijd wilde doen doe ik het toch weer niet, want ik ga het vergeten of ik heb gewoon geen zin om het bij te houden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dit vind ik leuke artikelen! Ik begon ooit een reisdagboek, maar wilde alles te perfect doen, dus durfde ik er niets in te tekenen. Nu gebruik ik het schriftje gewoon voor school, maar nu krijg ik toch wel zin om nog een poging te doen!

    BeantwoordenVerwijderen