Loïs Blogt

Pagina's

save or kill tag

05-07-2016




Hey allemaal! Een tijdje geleden nomineerde Lannée mij voor de save or kill tag. Bedankt voor het nomineren!  Deze tag is een tag waarbij je steeds moet kiezen tussen 2 dingen, en dat is soms best lastig! Benieuwd? Lees snel verder!

Dit zijn de regels:

1. Bedank de persoon die je genomineerd heeft.
2. Beantwoord de vragen door er één van de twee te kiezen.
3. Nomineer minimaal 5 anderen voor deze tag.
4. Voeg de regels toe aan je post.
5. Bedenk ongeveer 10 nieuwe vragen voor de genomineerden.
6. Laat andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

Nou, Let's start!



1. Youtube of Netflix?
Ik heb geen netflix, dus dan is de keuze snel gemaakt ;-) Nu we het toch over youtube hebben: Mijn favoriete youtube kanalen op dit moment!
Boncolor: Een tijdje geleden ontdekte ik het kanaal van Bonnie, en wat een geweldige dagelijkse vlogs maakt ze! Ze heeft in haar vlogs ook altijd allemaal grappige soort van categorieën, zoals Bonbonnetjespost, Bonclame en Bons unboxing. Echt een aanrader!
Hans en Shifra: Ik kende Shifra al van haar blog A Cup of Life, en ze heeft dus ook een vlogkanaal! Samen met haar man Hans maken ze elke vrijdag tot zondag een vlog. Hun vlogs zijn altijd heel gezellig en hun hondje Charlie is echt zoooo schattig!
D is for Dazzle: Waarschijnlijk kennen jullie Diana wel, maar ik vind haar kanaal zo leuk! Haar video's zijn altijd heel sfeervol en professioneel, en ik ben vooral dol op haar reisvlogs.
Elisedingen: Elise maakt altijd heel vrolijke DIY en snailmail video's.  Ze heeft nu ook een snailmail sunday: waarbij ze post die ze heeft gekregen laat zien.
(foto hierboven: Boncolor)

2. Jurkjes of rokjes?
Jurkjes, ik heb eigenlijk geen rokjes... Maar het liefst draag ik gewoon broeken ;-)



3. Appeltaart of chocoladetaart?
Appeltaart! Nou ja, alleen de appelkruimel plaattaart die wij altijd maken. Gewone appeltaart vind ik niet echt super lekker...

4. Digitaal of analoog fotograferen?
Digitaal, ik denk dat je daar meer mogelijkheden mee hebt dan met analoog fotograferen.



5. Muziek maken of luisteren?
Muziek luisteren! Ik speel geen muziek instrument dus dan is de keuze snel gemaakt. Ik heb eigenlijk altijd wel muziek op, dat vind ik heel gezellig.

6. Liever te dik of te dun?
Te dun, want ik denk dat je beter leuke kleding in kleinere maten kan vinden dan in grotere.


7. Italiaans of Chinees eten?
Italiaans, ik ben dol op pasta's!

8. Lente of zomer?
Zomer, ik vind de zomer altijd iets magisch hebben (wow, dit klinkt echt heel spiri wiri ;-))


9. Watermeloen of aardbeien?
Yay, I love watermeloen!

10. Vrienden of familie?
Ik vind familie altijd het belangrijkste, dus familie! Hoewel mijn vrienden ook heel lief zijn hoor ♥

11. Hond of kat?
Ik ben niet zo'n fan van katten, ik vind dat ze altijd zo snel krabben en je niet echt met ze kan knuffelen. Honden vind ik wel heel lief! Ik heb zelf geen hond maar mijn oma heeft er wel een gehad.

12. Whatsapp of Instagram?
Lastig! Maar ik ga denk ik voor Instagram, want je kan ook nog SMS'en.

Dat waren mijn antwoorden! Hierbij nomineer ik:

Szaar
Yay it's Today
Hi There Beauty
Juudt Blogt
Kleine Gelukjes

De vragen die ik voor jullie heb bedacht zijn:

1. Zwart of wit?
2. Zomer of winter?
3. Een citytrip naar een Nederlandse stad of een buitenlandse stad?
4. Vetplantjes of cactussen?
5. Wel of geen make-up op naar school (of werk)?
6. Post krijgen of post sturen?
7. Boek of tijdschrift?
8. Zwemmen in een zwembad of in een meer/rivier?
9. Chocola of koekjes?
10. Nooit meer bloggen of nooit meer netflix/tv/youtube?

Doen jullie mee?

Ik hoop dat jullie mijn antwoorden leuk vonden, en dat jullie nu weer wat meer over mij weten!

X Loïs


Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Oeps, ik was helemaal vergeten te reageren! Ik vind het leuk om te lezen hoe je alle vragen op je eigen manier beantwoordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Vond het ook erg leuk om te doen, en jij hebt ook erg leuke vragen bedacht!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke tag! Fijn om je zo beter te leren kennen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he! En dat was precies de bedoeling, dus dat is goed gelukt ;-)

      Verwijderen