Loïs Blogt

Pagina's

een vrolijk pakketje | stationery, bakken en woondecoratie

25-09-2016


 Hey allemaal! Een tijdje geleden ontving ik een pakketje van Casa Crea Handmade, een kleine maar heel leuke webshop met allemaal handmade producten. Superleuk natuurlijk! Het pakket was erg gevarieerd, met spullen voor bakken, stationery en interieur. Ik laat jullie vandaag zien wat ik heb gekregen en wat je ermee kan doen! Kijk je mee?







Het pakketje zelf zag er al leuk uit, compleet met washitape en stickers. I like it!

Dit leuke cadeauzakje komt uit een set van 4, met allemaal verschillende patronen.

Het gloeilamp vaasje is superleuk met een paar wilde bloemen erin. Ik plukte deze paarse gewoon langs de weg. De kaartenhouder is ideaal voor mij als kaartjes-fan, nu kan ik ook op plekken waar ik niks kan ophangen kaarten kwijt!

Jaaa washitape! En ook nog eens in mijn favoriete kleuren. De rechter is een iets andere structuur dan normale washitape, meer papierachtig. Maar dat maakt het niet minder leuk :-)
Ik  kreeg ook een pot met "bijna koekjes" , het enige wat je hoeft toe te voegen is boter en een ei. Let's bake!
Aan het begin dacht ik dat ik iets had fout gedaan, het beslag leek helemaal niet stevig. Maar je moet gewoon blijven doorkneden, en dan lukt het wel.




Dit zijn ze dan! Ik maakte er uiteindelijk 9. Ze zijn echt heeeel yummy! Ook heerlijk om er eentje mee naar school te nemen, dat maakt een lange schooldag een stuk aangenamer ;-)
Deze papieren zak is behalve mooi ook hartstikke praktisch. Ik heb namelijk altijd allemaal van die losse papieren die ik wel bij de hand wil hebben maar niet in het zicht. Die kan ik nu dus in deze zak bewaren!

-------------------------------

Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! En vergeet natuurlijk geen kijkje te nemen op de webshop waar al deze leuke spullen vandaan komen: Casa Crea Handmade. Wat vonden jullie van de spulletjes?

X Loïs
-------------------------------

PS Het kan zijn dat er de komende tijd wat minder geplaatst word i.v.m. school. Ik ben nog een beetje zoekende naar het juiste schoolritme, dus alles gaat wat langzamer. Hopelijk vinden jullie het niet erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten