Loïs Blogt

Pagina's

mijn styling kastje • september '16

07-09-2016


Op  mijn kamer heb ik een kastje staan, mijn zogenaamde "styling kastje". Dit plekje is mijn theehoekje waar ik al mijn thee heb staan, maar ook de plek waar ik lekker naar muziek luister en een tijdschrift lees. En natuurlijk zijn er styling plekjes, waar ik continue wissel met accessoires. Vandaar dat dit de september editie is, want ik heb er steeds wat anders staan. Kijk je mee?



Het kastje is nergens te koop, want het is gemaakt door mijn ouders. Ik heb hem al ongeveer 2 jaar en ben er nog steeds heel blij mee! Doordat ie op maat gemaakt is past ie perfect, en dat is precies de bedoeling ;-)

Een jaar geleden kreeg ik deze varen, en ooooh I love it! Hij brengt echt dat Urban Jungle gevoel in mijn kamer.



Deze leuke huisjes zijn van de Xenos. Ik heb niet heel veel dure dingen in mijn kamer staan, omdat ik een klein budget heb. Dus winkels als Xenos en Hema zijn dan dé oplossing!

Dit origami-kraanvogel beeldje is mijn souvenir van Frankrijk dit jaar. Ik vind 'm zo schattig! Hij is alleen te koop in Frankrijk bij de winkel Maisons du Monde.
Mijn thee-hoek! Op het kastje zelf heb ik alleen de mooiste dingen staan, zoals leuke theekopjes (die je hier ziet is gemaakt door Liefs Fem voor de lang leve de zomer swap) en blikjes met theekruiden. De Arizona fles heeft niet zo veel met thee te maken maar ik vond hem gewoon leuk.



 Met dit gedeelte ben ik op dit moment het meest tevreden, dus dit blijft denk ik nog wel een tijdje staan ;-). De  poster komt uit de Flow. Op de stapel boeken/tijdschriften liggen 2 Vtwonen specials en het boek Shoot! van Anki Wijnen. De plant, lantaarn en lichtjesslinger weet ik niet.
-------------------------------

Deze keer was het niet een heel lang artikel, maar ik vond het wel leuk om te maken! Wat vinden julllie van mijn stylingkastje? En zal ik er een serie van maken? Let me know!

X Loïs

4 opmerkingen:

  1. Een varen! Die zie ik niet vaak meer. Mijn moeder had er vroeger altijd meerdere in huis. Mooi plekje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! En varens zijn mooie planten he? En ook nog eens vrij makkelijk te verzorgen.

      Verwijderen
  2. Mooi...inspirerend ook. Zelf wil ik ook graag het boek 'shoot'. En ik ben verliefd op het witte vogeltje. Varen heb ik ook staan en zet 'm soms even onder de douche. Goed idee..een serie loïs-stylingkastje.��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Het boek "shoot" is zeker aan te raden, echt goeie tips staan erin. Ik was ook echt meteen helemaal gek op het vogeltje toen ik hem zag staan in de winkel, ik heb hem meteen gekocht! Ik heb het gat onder in de pot waar de varen in staat dichtgemaakt, en ik heb altijd een bodempje water erin staan. En er komen zeker meerdere artikelen over mijn stylingkastje!

      Verwijderen