Loïs Blogt

Pagina's

mijn vakantieboek • france 2016

06-09-2016


Hey allemaal! Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn vakantie dag/plak/schets-boek. Maar eerst
moet ik jullie heel leuk nieuws vertellen! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Misschien zagen jullie het al, maar in de zijbalk is een nieuwe foto toegevoegd. Deze om precies te zijn:








Ja, je ziet het goed. Studio Loïsblogt! Dit is mijn eigen bedrijfje waarbij ik logo's en dat soort dingen ontwerp op verzoek. Meer informatie vind je hier!

Nu verder met waar dit artikel eigenlijk over gaat. Dit is het laatste deel in de France 2016 serie, en wat mij betreft ook de leukste! Ik laat jullie dus mijn vakantie dag/plak/schetsboek zien. Zo noem ik het, want behalve de dingen die ik meemaak teken en plak ik er ook dingen in die helemaal niks met de vakantie te maken hebben in. Hij is best dik geworden dus ik laat niet alles zien, anders wordt dit artikel veel te lang. En sommige dingen zijn ook te persoonlijk vanwege namen van familieleden e.d. Let's start!

Het boekje die ik heb gebruikt is een kartonnen boekje met blanco pagina's van de Flying tiger. Eigenlijk was het de bedoeling om iets op de voorkant te borduren. Maar ik vond het zo wel mooi dus ik heb dit niet gedaan.

Er  zaten ook een hoop dingen los in, zoals theezakjes, servetten en cadeaupapier. Dat is ook één van de beste tips voor een leuk vakantieboek, bewaar alle papiertjes, theezakjes en verpakkingen die je tegenkomt. Zo word je boekje lekker dik!

 De eerste pagina, met de titel. Om de pagina wat minder "leeg" te maken heb ik onderaan nog zo'n pons ding (geen flauw idee hoe dat heet) gedaan. En oja, Grecels is dus een klein dorpje waar we vlakbij zaten, alleen verkeerd geschreven. Grezels moest het zijn ;-)

Een windowbag voor snoeppapiertjes enzo ;-)

In  het hotel de heenweg.

We hadden aan de zijkant van het terrein waar ons huisje stond een beekje, heel leuk! Hier heb ik hem nagetekend (euhum, ik bedoel een soort van, want dit is een versimpelde versie ervan)
















Een tekening met een stukje tekst uit mijn lievelingsliedje, Thunder Road van Bruce Springsteen ♥

Een ijslepeltje meegenomen uit Agen ☺

Shoot!
Deze souvenir zien jullie vast nog wel voorbij komen in een interieurartikel ;-)
Ik  zei het al eerder, maar soms staan er dus ook dingen in die totaal niet met mijn vakantie te maken hebben. Zoals Amsterdamse grachtenpandjes en een fiets, haha.
Dance, dance, dance!


Bootje varen :-)
Bonte avond! En hoe cute is dat tapeje?!
................................................................................................................................

Dit was dan weer mijn vakantieboek! Het zijn niet alle pagina's maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden ;-)

X Loïs


De andere artikelen in de France 2016 serie:

France 2016 video

France 2016 | de foto's

Mijn favoriete zomer gerecht | geïllustreerd recept


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat leuk! Heeft vast veel tijd in gezeten of niet? Echt leuk om zo'n herinnering aan je vakantie te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! En ja, het koste inderdaad best veel tijd. Maar dan heb je ook wat! En ik vond het ook gewoon leuk om te doen :-)

      Verwijderen