Loïs Blogt

Pagina's

favourites #2

15-10-2016








Hey allemaal! Hier ben ik weer. Ennnn ik heb herfstvakantie! Woehoe! Dat betekent: lekker veel bloggen, logo's maken (loop een beetje achter met studio loisblogt) en volgende week vrijdag ga ik ook nog naar Zwolle! Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag. Maar by the way, ik heb al een tijd geen favourites meer gedaan. Huh? Heb je al eerder een favourites gedaan dan, Loïs? Ja dus, een jaar geleden, toen ik net begonnen was met bloggen. Dat was mijn derde bericht, hihi. Zo grappig om dat terug te lezen! Maar laten we nu maar echt gaan beginnen, hier is favourites #2!






-INTERIOR-

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn ouders dit leuke kussen! Echt superlief, en ook helemaal mijn smaak, Ik zocht al een tijdje naar een leuke kussenhoes met een beetje kleur erin, op mijn bed stonden namelijk alleen maar zwart/wit/grijs kussens. Wat bleek, je kan deze gewoon kopen bij de Hema! De kleur is in het echt iets anders dan op de foto. Helaas kon ik hem niet op de site vinden, maar in de winkel is ie vast te vinden!



-FASHION-


M'n Chelsea Boots! Ik ben er dol op, ze staan bij alles en zitten heerlijk. Echt een aanrader! Ik kocht ze bij Idenza in Groningen, die nog geen webshop hebben. Maar op deze site kan je ze ook kopen. En oja, ze zijn van Remix.









-MUSIC-

Ik kan er echt van genieten om nieuwe muziek te ontdekken op Spotify.  Zo ontdekte ik laatst ook deze CD van The July. Een mooi, rustig indie album. Helemaal mijn smaak! Ik ben namelijk dol op mooie ballads, indie muziek en rock. Lijkt het jullie trouwens leuk om binnenkort een muziek artikel met mijn favoriete muziek van dit moment te lezen? Let me know!








-DO-

Met dit herfstweer is het heerlijk om een lekker lange wandeling te maken. Neem je camera mee voor leuke foto's, en let's go! Wij kwamen tijdens onze tocht ook nog een kinderboerderij tegen, met parkieten! (Mijn lievelinsdieren ♥) Na de wandeling is het heerlijk om lekker op de bank te kruipen met een oversize sweather en warme chocolademelk. Neem tijdens de wandeling ook kastanjes, eikels, dennenappels en mooie bladeren mee. Zo kan je thuis je eigen herfst stilleven maken!






-BEAUTY-

Deze douche foam van Kneipp is echt geweldig, ik had nog nooit zoiets gezien! Het is een soort schuim, net zoals je in bad ook wel eens gebruikt, maar dan voor onder de douche! Hij ruikt heerlijk en is perfect voor een fijn zen momentje. 




-READ-

Herfst is ook perfect om lekker met een boek in bed te duiken! Ik ben al een tijd fan van de serie Bakkerij Bliss, en ze hebben sinds kort weer een nieuw deel! Ik vind deze boeken echt superleuk en ik raad het je zeker aan, om ook al is het een kinderboek, hem zeker te proberen :-) 

~

Dit was mijn favourite lijstje #2 alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden ♥ Waarschijnlijk komen er deze week meer posts dan normaal online, dus stay tuned! 

X Loïs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten