Loïs Blogt

Pagina's

urban jungle bloggers | zoom, zoom!

22-03-2016


 Een paar dagen geleden zat ik blogs te lezen, en kwam ik twee artikelen van studio babsie & szaar tegen over de Urban Jungle bloggers. Ik had er al wel eens van gehoord, maar ik wist nog niet wat het precies inhield. Tot nu dus! UJB is een leuk concept waarbij je je kan aanmelden voor een nieuwsbrief, waarin elke maand een thema bekend word gemaakt wat te maken heeft met plantjes. Aanmelden is heel simpel: klik hier! Deze keer was het thema botanical zoom, een leuk thema waar je lekker mee los kan gaan. Benieuwd? Lees snel verder!


Eigenlijk zou dit artikel al op 17 maart moeten worden gepubliceerd, maar gelukkig is iets later ook niet erg :-) Beter later dan nooit! 










De kwaliteit van de foto's is niet geweldig, maar dat komt doordat ik fotografeer met mijn mobiel. In juli kan ik een echte camera kopen, spannend! Weten jullie misschien wat types die niet al te duur zijn maar wel goed? Let me know. Maar voor nu lukt het ook prima met mijn mobiel hoor ;-).

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! See you next time!

X Loïs

4 opmerkingen: