Loïs Blogt

Pagina's

Q&A

13-03-2016



Hey allemaal! Ik vroeg vrijdag op Instagram of jullie vragen hadden voor een Q&A, en wat een reacties kwamen er binnen! Ik ga al jullie vragen beantwoorden. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!




@wolkerig vraagt: Wat is je allermooiste herinnering? 
Mijn allermooiste herinnering.... Poeh, dat is lastig! Maar als ik dan echt moet kiezen is dat denk ik wel onze stedentrip naar Parijs. O wat was dat super! Als ik eraan terug denk word ik helemaal blij en vrolijk, en volgens mij is dat wel het teken dat het een mooie herinnering is. :-) (Hebben jullie mijn Parijs printable van hierboven al gedownload?)

@a.mel.ie vraagt: Waar wil je nog graag naar toe? 
Het lijkt mij heel leuk om naar Kopenhagen te gaan. Ik ben er al eens geweest, maar toen was ik 6... Kopenhagen lijkt mij heel leuk omdat ik dol ben op de Scandinavische stijl, en Kopenhagen DE plek daarvoor is. Nu mijn ouders nog overhalen ;-)  BRON FOTO

@hitherebeautyofficial vraagt: Wat is je beste tip tegen puistjes?
Mijn beste tip tegen puistjes... Eigenlijk heb ik niet heel erg last van puistjes, maar als ik er last van heb probeer ik er vooral zo min mogelijk aan te zitten en niet allemaal dingen erop te smeren (behalve als ie echt knalrood is, dan doe ik er een beetje camouflage-spul op). En gewoon goed reinigen!


@bloggindonna vraagt: Gebruik je make-up, zo ja, wat is je favo product?
Ik gebruik niet dagelijks make-up, maar wel als ik het eerste uur vrij ben of voor bijzondere dagen. Mijn favoriete product is welke ik wel elke dag gebruik, namelijk de Labello Vitamin Shake acai bes en wilde appel (lange naam hè ;-)). Dit is een hele fijne lippenbalsem, en het leuke is dat ie ook nog een kleurtje heeft, een beetje roze/rood achtig (maar niet te heftig). Echt een aanrader! (die hartjes heb ik er zelf opgeplakt)


@bloggindonna vraagt: En is er iets wat je verzameld?
Ja, washi tape! Eerst hingen al mijn rolletjes aan een slinger bij mijn bureau, maar dat past nu niet meer, dus zitten alle 50 rolletjes in een washi tape bak (ok, het is gewoon een ikea bakje, maar nu is het een washi tape bak). Ik moet me altijd inhouden om niet nóg meer te gaan kopen ;-)

@frozenplanet vraagt: Waar kan je absoluut niet tegen?
Lastige vraag! Maar ik kan er niet tegen als mensen zomaar roddelen over iemand achter diegenes rug om, dat vind ik echt niet leuk, JUIST als het over iemand anders gaat. Ook kan ik absoluut niet tegen mensen die irritant doen in het verkeer, bijvoorbeeld als ik zie dat het stoplicht net op groen springt en er iemand voor me rijdt die dan heel langzaam midden op het fietspad gaat rijden. Ik bellen: diegene gaat heel langzaam aan de kant, ik rijd naar het stoplicht en ja hoor... Weer rood. Grrr.

@frozenplanet vraagt: Wat is je favoriete ontbijt of diner?
Mijn favoriete ontbijtjes zijn American pancakes, of dit recept (plaatje hierboven): 1. snij een appel in kleine stukjes. 2. Doe de appel en muesli in een schaaltje. 3. Giet er yoghurt overheen tot ongeveer de rand van het schaaltje. 4. Snij een banaan in stukjes en verdeel over de yoghurt. 5. Strooi er nog wat muesli overheen, en je bent klaar! Eet smakelijk!

@a.lott.of.me vraagt: Wat was je beste vakantie? En hoe ziet je droomvakantie eruit?
Daar vraag je me wat... Al mijn vakanties waren leuk! Dus eigenlijk weet ik het niet... Afgelopen vakanties leken ook best wel op elkaar dus dat maakt het nog lastiger! Ik kies gewoon voor de afgelopen 3 zomervakanties naar zuid Frankrijk in een huisje in de middle of nowhere :-) Elke dag zwemmen, heerlijk relaxen... Eigenlijk zijn dat meteen mijn droomvakanties, want ik vind het altijd zo leuk!

@sarahblogt vraagt: Heb je familie in het buitenland?
Een beetje een kort antwoord; maar nee, ik heb geen familie in het buitenland.


@hannavandalfsen vraagt: Welke tekenspullen gebruik je?
Ik gebruik een fineliner en stiften van stabilo, waterverf van Talens (het heet Opaque watercolours), kwasten van de Hema en Flokstra Groningen (een tekenwinkel) en kleurpotloden van TopModel (best wel gênant, ik heb ze nog steeds van 2/3 jaar geleden. Maar ze doen het goed, dus ik gebruik ze nog steeds.) . Mijn gewone potloden zijn van de Action. Dat zijn mijn tekenspullen!

@a.look.inside vraagt: Door wie laat je je het meeste inspireren? 
Moeilijk... Maar ik denk door Anki van Zilverblauw en Anne van Winkeltje van Anne. Ik vind het zo knap wat ze hebben bereikt en dat ze doen waar ze van houden! BRON FOTO

Blogmaatje @juudtblogt vraagt: Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik was altijd al bezig met fotograferen , tekenen en mijn kamer inrichten en ik had al een tijdje in mijn hoofd om te beginnen met bloggen, alleen nam ik de stap steeds niet. Maar ik vond interieur zó leuk, en mijn leeftijdsgenootjes in mijn omgeving vinden daar niks aan, dus ik kon die passie eigenlijk met niemand delen en dat vond ik jammer. Daarom besloot ik afgelopen herfst dat het toch wel tijd was om te beginnen met bloggen, en met behulp  van een handige vader en doorzettingsvermogen startte ik mijn blog, en ik ben nog steeds blij met die keuze!


@mirjam_hart  vraagt: Wat hoop je over 5 jaar bereikt te hebben met je blog? (als je dan nog blogt 😊) 
Het liefst zou ik over 5 jaar een eigen webwinkeltje erbij hebben, waar ik dan bijvoorbeeld zelf ontworpen kaartjes verkoop. Ook hoop ik dat ik over 5 jaar in de Vtwonen Blogazine sta, een kleine kans maar het lijkt me heel gaaf! PS: Ik denk dat ik dan nog steeds wel blog, want ik heb er heel veel plezier in!!!


@happy.friyay vraagt: Op welke datum is je verjaardag?
Ik ben jarig op 16 december! Duurt dus nog een tijdje voor ik weer jarig ben ;-)    


Dat waren jullie vragen! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en nu wat meer over mij weten. See you next time!

X Loïs

3 opmerkingen:

  1. Leuk, de lippenbalsem die je laat zien heb ik toevallig zelf ook! Ik gebruik hem niet elke dag maar vind hem wel fijn. Ik heb zelf trouwens ook een aardige verzameling washitape;). X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wat toevallig :-) Hoeveel washitape heb jij?

      Verwijderen
    2. Haha, wat toevallig :-) Hoeveel washitape heb jij?

      Verwijderen