Loïs Blogt

Pagina's

free printable | paris

04-03-2016



Hey allemaal! Vandaag heb ik weer een free printable voor jullie! Namelijk 1 van Parijs. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Sorry trouwens dat ik zo lang niks gepost heb! Het is vakantie dus ik dacht dat ik juist veel tijd had, maar ik ben een beetje ziek dus dat verliep een beetje anders dan ik hoopte. Maar goed, hier is dan toch een nieuw artikel! Ik had zin om weer eens met Photoshop aan de slag te gaan, en een printable te maken. Zelf ben ik dol op Parijs dus ik dacht: waarom geen Parijs poster?




Hier is ie dan! Ik vind hem zelf erg goed gelukt, en ik hang hem zeker op! Wil jij deze nou ook op je deur? Klik dan hier om hem te downloaden.

Dit is een beetje een kort artikel, maar ik hoop wel dat jullie hem leuk vinden. En laat je ook even weten wat je van de printable vind? Zou ik erg leuk vinden! See you later ♥

X Loïs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten