Loïs Blogt

Pagina's

loveswap 2016

17-02-2016



Hoi! Zondag was het valentijnsdag, en mocht ik dan eindelijk de loveswap open maken. En wat voor één! Echt zo mooi en leuk ingepakt allemaal. In dit artikel laat ik zien wat ik zelf heb gekregen en wat ik heb verstuurd! Let's begin.

Wat ik heb gekregen






Woensdag kwam ik thuis uit school, en mijn moeder zei dat er een pakket was gekomen voor mij. Ik dacht meteen: dat is de loveswap. Helaas moest ik nog een paar nachtjes wachten voor ik hem mocht openmaken. Maar wat is de buitenkant leuk versierd zeg!

Zondag mocht ik hem openmaken, en mijn handen jeukten om hem uit te pakken... Toen ik de doos had opengemaakt was ik al meteen enthousiast, want wat leuk ingepakt allemaal!

En dan nu: uitpakken maar!

Deze hele leuke balletjes slinger kwam precies goed uit, want ik was op zoek naar een leuke lamp voor bij mijn kastje. En in plaats van een lamp kan ik nu deze licht slinger gebruiken!

Deze vind ik echt zo geweldig, ik ben er echt heel blij mee! Thanks Hilde!
Wat ik al zei: alles is heel leuk ingepakt, zo ook deze waxine lichtjes. Ik vind dat tapeje er omheen ook zo leuk! (als het een tapeje is, want dat weet ik niet zeker ;-))

En dit is ook al zo lief, de envelop heeft ze zelf getekend zag ik op haar instagram (echt super knap!) en aan het touwtje zat een mini 'message in a bottle' met een heel leuke boodschap. Super origineel! 
Ik ben een echte theeleut en ben daarom ook erg blij met deze thee van clipper. Je kan het niet zo goed zien, maar het is de thee 'Love me truly'. Ik ben erg benieuwd hoe die smaakt, de verpakking zag er in ieder geval al heel leuk uit! 

En hoe leuk is deze! Een superleuk kaartje inclusief een kaartenhanger, verpakt in het leukste cadeauzakje die ik ooit gezien heb! Die panda's zijn zo lief.
Snoephartjes zijn altijd goed, vind je niet?
En dit schriftje is ook al zo gaaf! (sorry dat ik zo ultra enthousiast ben ;-)). Moet je dat zakje zien, dit is denk ik het op één na leukste cadeauzakje ooit ;-)
Dit kaartje kon ik helaas niet goed op de foto krijgen (I need a camera! Nog even geduld) maar dat neemt niet weg dat ie heel leuk is! Er staat op: Enjoy the little things.
Op de achterkant stond echt een heel lief bericht, ik werd er helemaal vrolijk van.
Hoe schattig is deze etui/portemonnee! Met de Eiffeltoren erop, zo leuk <3
Dit (hoe noem je dit eigenlijk? Een kaarsenzak?) is ook al zo mooi! 
Deze touch pen is echt heel handig, want als het koud is buiten en je moet toch even iemand bellen of zo, kan je dat gewoon doen zonder koude handen te krijgen. Dat noem ik nou slim.
I love this! Ik ben dol op plusjes, en ik vind deze dan ook echt heel gaaf. Nu nog bedenken wat ik erin ga doen ;-)

Deze slinger is zo tof, ze heeft hem zelf gehaakt! Heel knap en leuk gedaan. :-)

Toen ik alles uitgepakt had zat heel mijn vloer onder de confetti, hihi

Mijn swapmaatje was dus Hilde (@prullemupke) en wat heeft ze het ontzettend leuk gedaan! Het past echt bij mij. Dankjewel Hilde! Ik ben er super happy mee!

Wat ik heb gemaakt
Degene die ik had was Kim (@kimvandebelt). Het was een moeilijke, maar ik vond het wel heel leuk om te doen! Ik heb helaas geen foto's van de cadeautjes zelf, want toen ik dat bedacht had waren de cadeautjes al ingepakt. Maar ik zet het er natuurlijk wel even bij!
Hierin zat een rode/roze wordbanner
Chocolaaa

 Deze had ik wel op de foto gezet: een schriftje van de Hema. Mijn swapmaatje houdt van koken, dus ik heb dit schrift omgedoopt tot 'My own cookbook' waar ze al haar recepten in kwijt kan. En hij heeft een ringband dus je kan hem makkelijk openleggen tijdens het koken!

 Hierin zat een zelfgemaakte stempel van een hartje, maar de stempel staat niet op de foto.



Een zelf gemaakt schriftje, met een super schattige sticker op de achterkant <3

Deze vond ik ook wel toepasselijk, want mijn swapmaatje houdt van qoutes met home erin ;-)


Een zelfgemaakt kaart met enjoy erop.

 Hierin zat een huisjeskaars, en de quote op het pakpapier vond ik daar wel bij passen.

Dit kaartje MOEST er gewoon in ;-)


Dit klembord maakte ik zelf met een stuk karton, inpakpapier en een klemmetje van de hema. 


Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en nu inspiratie voor swaps hebben. Ik raad het je echt aan om een keer met een swap mee te doen, want het is heel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten