Loïs Blogt

Pagina's

CADEAUTJES VAN SINTERKLAAS

10-12-2015

En toen was het opeens al december, wat gaat de tijd toch snel. December is echt mijn favoriete maand, ook al is het koud ('s ochtends vroeg op de fiets terwijl je bevriest is echt niet leuk, maar het moet helaas. #schoolleventje). Ik hou ook ontzettend van kerst, maar dat komt in een ander artikel. By the way, sinterklaas dus. 5 december (hoe kan het ook anders) vierden we pakjesavond. Het was supergezellig en we hadden heerlijke zelfgebakken pepernoten. De cadeautjes waren ook top, kijk maar mee.



Shoot! - Anki Wijnen
Toen ik deze uitpakte was ik helemaal blij, deze stond absoluut op nummer 1 van mijn wishlist! Het boek is nog mooier dan ik had gedacht, de plaatjes zijn super, de vormgeving mooi, de tips handig (ja Loïs, nu weten we het wel ;-))... En hij staat ook nog eens mooi op de boekenplank, haha.




Plusjes kussenhoesje - HAPPY FINNY
Wat kent de Sint mij toch goed, met m'n liefde voor plusjes ;-).    We hadden op zolder gelukkig nog kussentjes liggen en die waren precies het goed formaat, ideaal. Alsof ie dat van tevoren al wist, die sinterklaas ;-). En het hoesje zat ook nog eens heel leuk ingepakt!!


Underlayment + zijdeglans verf roet - GAMMA
Mijn eerste gedachte toen ik dit kreeg: wat moet ik ermee? Gelukkig werd het al snel duidelijk. In de vtwonen van oktober 2015 stonden DIY ideeën met underlayment, die ik nu zelf kan maken! Als ik één van de DIY's gemaakt heb komt er zeker een artikel over!

Typemachine- tweede hands
Dit cadeautje heeft mijn moeder gekregen en staat dus in de woonkamer. Maar dat maakt het niet minder leuk! Al heel vaak had ik gezegd dat een type machine heel leuk zou staan, en nu hebben we er één! Ik ben er echt groot fan van (alleen jammer dat ie niet in mijn eigen kamer staat),.


Muurstickers letters - vtwonen
Deze superleuke letter muurstickers kan je gebruiken voor de DIY's met underlayment, maar je kan ze ook op je muur/deur plakken en je eigen zinnen/woorden/quotes maken! Ze zijn herbruikbaar dus dat is wel handig. (foto's: vtwonen . Ik heb ze nog niet gebruikt dus dan maar een foto van vtwonen zelf ;-))



Grijs plaid van wol - geen idee welk merk (waarschijnlijk Action)
Mmm... Ik hou van deze plaid. Hij is lekker warm en dat is wel zo fijn in de winter. En hij heeft een mooi patroontje. Kortom: top.





Dat waren mijn cadeautjes, ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er wat aan hebben. Enne, volgen jullie me al op Bloglovin? Wel doen hoor ;-)!

X Loïs






2 opmerkingen:

  1. Je bent goed verwend! Leuke dingen! Vooral het plusjes kussen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik vind het plusjes kussen ook superleuk, hij ligt nu te shinen op m'n bed :-)

    BeantwoordenVerwijderen