Loïs Blogt

Pagina's

DIY | SLINGERTJE

21-12-2015

Heyy!  Tjonge, over 4 dagen is het alweer kerst (en over minder dan een week is het 2016...) Wat gaat de tijd toch snel. Ik heb echt heel veel zin in kerst, lekker met de familie, eten, gezelligheid... Dit jaar houden we het simpel en gaan we (zoals 80 % van Nederland las ik in de krant) gourmetten! Ook lekker toch? En het scheelt gedoe in de keuken. Nu we het toch over feest hebben; in dit artikel laat ik jullie zien hoe je een supertof slingertje maakt! Ben je nieuwsgierig geworden klik dan snel op read more!



Ik had eigenlijk een artikel over mijn verdaagscadeautjes ingepland, maar dat kwam er niet van want vrijdag kreeg ik de griep :-(. Het is nu gelukkig over, maar ik had geen foto's van m'n cadeautjes gemaakt en ze waren al helemaal opgehangen/neergezet. Dus als ik er nu foto's van ging maken werd het meteen een roomtour (en die komt nog). Coming soon! Voor deze keer dus een slingertje, met krijtbordtape. Heb jij de DIY ook gemaakt zet hem dan op Instagram en tag mij erin! Veel plezier met maken!



BENODIGHEDEN
Krijtbordtape (Ik heb die van de HEMA)
Touw
Krijtbordstift (of krijtje, maar een stift is makkelijker)
Schaar


HOW TO
Knip stukken van de schoolbordtape af die even groot zijn. Let op! Je moet elk stukje dubbelvouwen dus hou daar rekening mee. Als je het aantal hebt dat je wilt (ik heb er zeven gedaan) meet dan hoe lang je het touw wilt hebben en leg de stukjes tape op de goeie plek. Haal nu bij alle stukken de witte achterkant eraf, en plak om het touw heen. Nu knip je aan de onderkant van elk vlaggetje een driehoek uit. Vervolgens kan je er een leuke tekst op schrijven of er iets op tekenen. Klaar is je slingertje!






Ik vind hem erg geslaagd! En het handige van deze slinger is dat je er zo weer een andere tekst op kan zetten! Wat vinden jullie van deze DIY? 

X Loïs

2 opmerkingen: