Loïs Blogt

Pagina's

bloglist #2 | met veel leuke minder bekende blogs!

11-02-2016

Hoi! Vandaag weer een nieuwe bloglist, en wat voor één! Ik vroeg jullie op Instagram naar leuke minder bekende blogs, en die laat ik vandaag aan jullie zien. En ik heb heel leuk nieuws! Benieuwd? Lees dan snel verder!
PS dat plantje hierboven heb ik gemaakt met photoshop!




Ik heb trouwens alleen de blogs genoemd die bij de stijl van mijn blog passen. De andere blogs heb ik even kort apart genoemd helemaal onderaan (want ik vind het ook weer zo stom om die niet te noemen ;-))

GOOD LIVES
Claudia blogt op Good Lives over interieur, leuke aankopen en DIY's voor in huis. Ze maakt erg mooie foto's, en ze is altijd positief. En moet je die foto hierboven zien, die zou zo in een tijdschrift kunnen staan! Echt de moeite waard om een kijkje te nemen op haar blog dus. (foto: GOOD LIVES)


KLEINE GELUKJES
Deze mooie foto komt van Kleine Gelukjes, waar Katrijn blogt over (de naam zegt het al) kleine gelukjes. Voor als je naar België op vakantie gaat en je bent op zoek naar leuke hotspots, moet je al helemaal een kijkje gaan nemen. Dus: klik, klik, klik! (foto: KLEINE GELUKJES)




ESMEE LIFESTYLE
Ook zeker een aanrader is de blog van Esmee. Ze blogt over lifestyle, mode, make up en persoonlijke artikelen. En ze maakt hele mooie lichte foto's! Wist je trouwens dat ze sinds kort ook een leuk youtube kanaal heeft? (foto: ESMEE LIFESTYLE)



A LOTT OF ME
Lott (Ik vind de naam van haar blog zo leuk en toepasselijk ;-)) blogt  over recepten, reizen, hotspots, en lifestyle. Sinds kort is ze over geswitcht naar Nederlands bloggen, haar andere artikelen zijn in het Engels. Maar ik zou haar Engelse artikelen zeker ook lezen, want zo kan je op een leuke manier je Engels oefenen ;-). Ze heeft echt een heel leuk blog met een prachtige vormgeving, dus neem zeker een kijkje! (foto: A LOTT OF ME)

THAT KIND OF VIBE
Ben je op zoek naar fashion en make-up inspiratie? Dan moet je zeker een kijkje nemen op de blog van Evy. Op haar blog vind je genoeg ideeën. En moet je die look hierboven zien! Zoooo mooi! (foto: THAT KIND OF VIBE)


JUUDT BLOGT
Judith blogt over interieur, haar eigen leven en DIY's. Haar blog heeft een heerlijk sfeertje en ze maakt hele mooie foto's. Ook maakt ze elke week een "mijn schoolweek" , daarin laat ze zien wat ze die week heeft gedaan. Heel leuk om in haar leven te kijken! O ja, ze heeft ook een mooi logo ;-) (foto: JUUDT BLOGT)

TUESDAY 2 SPARKLE
De buurvrouwen Ellen en Claire bloggen samen op tuesday 2 sparkle (die naam is ook zo leuk). En wat een tof blog! Ik ontdekte ze door deze actie, en dat is maar goed ook ;-). Onderwerpen zijn: interieur, styling en DIY's. Ze verdienen meer bezoekers, dus neem maar snel een kijkje! (foto: TUESDAY 2 SPARKLE)


HUISJE BOOMPJE BEESTJE KIND
Een heel fijn baby blog van Lisanne en Manon. Ze bloggen over interieur, kleding en persoonlijke dingen. Allemaal in het thema van baby's natuurlijk. Ook als je geen kind hebt (zoals mij, want ik ben nog maar 13 ;-)) zou ik zeker een kijkje nemen. Het is namelijk zo fijn om lekker baby kamers en kleding te bekijken, want dat is zo schattig! (foto: HUISJE BOOMPJE BEESTJE KIND)


Maartje en Esmée bloggen op Yay It's Today over lifestyle, food, DIY's, en interieur. Ik word altijd heel blij van hun foto's, die heel fris en clean zijn. Het is echt een aarader, dus neem zeker een kijkje! (foto: YAY IT'S TODAY)

Donna blogt hier over fashion, lifestyle en make-up. Ze is heel fotogeniek en heeft haar eigen stijl (die heel mooi is :-)). Je moet zeker een kijkje gaan nemen, want ze heeft leuke artikelen en verdiend echt meer bezoekers! (foto: BLOGGIN DONNA)



HAPPY FRIYAY
Lanée blogt hier over lifestyle, DIY's, interieur en persoonlijke dingen. Alles in een fijne sfeer, met prachtige foto's! Haar DIY's zijn ook altijd heel leuk en origineel, dus ga maar snel kijken ;-) (foto:HAPPY FRIYAY)



En dan nu: het nieuws! - trommel geroffel- Ik ga in juli een camera kopen! Aaaaahh ik ben zo excited! Ik ga elke week een klusje in huis doen (ik ben te jong voor een bijbaantje) en daar krijg ik dan geld voor. En dan kan ik in juli dus een camera kopen! Als ik hem heb laat ik dat natuurlijk aan jullie zien.

Dit was het artikel alweer. Heb / ken jij nou ook een heel tof blog? Laat het dan weten, en wie weet kom je in de volgende bloglist. See you later!

X Loïs


PS De blogs die ik niet uitgebreid heb beschreven zijn:
http://www.thesfiles.nl/  en  http://www.myobsessions.nl/
Ik wil trouwens niet zeggen dat die blogs niet goed zijn hoor! Maar smaken verschillen he ;-)

10 opmerkingen:

  1. Oh, super leuk dat je mij erin hebt gezet! Je maakt mijn dag een stuk beter. :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje, kende er namelijk nog heeel veel niet - oeps! Ga meteen even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik kende er ook een aantal nog niet, maar door dit oproepje heb ik ze ontdekt ;-)

      Verwijderen
  3. Dankjewel blogmaatje ;) Credits voor het logo naar jou! Leuk om zo weer nieuwe blogs te ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah thanks blogmaatje <3 Ik heb zo ook weer nieuwe blogs ontdekt ja!

      Verwijderen
  4. Oooh, wat fijn dat je me vermeld hebt! Dankjewel! :-) Ik ga de andere blogs ook zeker bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je mij er ook bij hebt gezet! Bedankt;).

    BeantwoordenVerwijderen