Loïs Blogt

Pagina's

hoogtepunten 2015 + goals 2016

05-01-2016


Twee. Duizend. Zestien. Tjonge, wat ging 2015 toch snel! Na een gezellige oudejaarsavond was 2016 een feit. Buiten knalde het enorm, maar ik hield het bij sterretjes ;-). Ik zag al bij veel bloggers een "hoe was 2015" artikel, en bij mij kan ie natuurlijk ook niet missen. Ook heb ik een paar goals voor in 2016 voor jullie op een rijtje gezet. Kijken jullie mee?




IN 2015...






Startte ik mijn blog + Instagram
Nog steeds ben ik heel blij dat ik deze stap heb gezet, want wat word ik blij van bloggen en fotograferen! Aan het begin vond ik het nog heel raar om iets op internet te zetten en dat iedereen dat dan kon zien, maar het wende snel genoeg. Misschien is dit wel het beste wat ik heb gedaan in 2015 ;-)





Werd mijn liefde voor vetplantjes geboren
Ik ben echt helemaal gek op vetplantjes, en ik zet ze ook graag op de foto, hihi. Ik vind dat plantjes je kamer echt opfleuren, en heb dan ook een aantal staan. Vorig jaar vond ik vetplantjes maar niks (echt onbegrijpelijk) maar sinds een tijdje ben ik er verslaafd aan.



Ging ik naar de middelbare school
Tjonge, wat een verandering: van achtstegroeper naar brugger. Al dat huiswerk, steeds andere docenten, een grote school, nieuwe mensen... Maar het wende snel genoeg en ik heb het nu echt naar mijn zin! Behalve het huiswerk 




Had ik een korte maar fijne vakantie in het noorden van Groningen 
Ons hele gezin was in februari een week ziek geweest (vlak voor de vakantie, en dan echt zo ziek dat je alleen maar wil slapen en niks kan eten) en daarom besloten mijn ouders om 4 nachtjes naar het Lauwersoog gebied te gaan. En wat was het fijn!

Logeerde ik een week bij oma
En het was heel leuk :-). Het was heerlijk weer ! Oma en ik hebben veel gewandeld met oma's hondje (die is lieeeeff!) en ik heb veel foto's gemaakt en getekend. Echt een fijne week!

 Had ik superleuke vakantie in zuid Frankrijk
Als ik er aan terugdenk word ik helemaal warm van binnen, wat was deze vakantie fijn. Heerlijk bij het huisje relaxten, zwemmen... We zaten in de middle of nowhere maar het was heerlijk. Dit jaar gaan we weer naar zuid Frankrijk (wel een andere plek) en ik verheug me er nu al op......



Gingen we naar Parijs
Mijn droom kwam uit, ik wilde al superlang naar mijn lievelingsstad Parijs en van de zomer gingen we!! Toen mijn ouders het zeiden geloofde ik het eerst niet, maar het was echt waar! Het was echt supervet en wat is Parijs een mooie stad! Ik was echt verdrietig en boos toen er op het nieuws kwam dat er aanslagen waren geweest... PS: sorry voor die gekke foto hierboven, het was de enige die ik heb gemaakt in Parijs, oeps! Het zijn op de kop hangende planten, die waren in het hotel.



Had ik een hele gezellige december
Verder niet zo veel uitleg nodig toch? ;-)

Werd ik 13
Ja echt waar, ik ben 13 ;-). Op 16 december was ik jarig! Ik had een hele leuke dag, en leuke cadeautjes. Nog bedankt voor al jullie lieve felicitaties op Instagram, heel lief <3

GOALS 2016...

Als laatst nog wat goals voor 2016:



1. Beter plannen
Ik vind het altijd erg lastig om mijn huiswerk goed te combineren met andere dingen, en daardoor krijg ik mijn huiswerk altijd pas op het laatste moment af (vlak voor de les of in de pauzes op school). Dat is niet heel handig, en al helemaal niet als ik straks nog meer huiswerk krijg... Beter plannen dus.



2. Meer waterverven
De laatste tijd verf ik niet zo heel veel meer, en dat vind ik jammer want ik vind het erg leuk. Meestal komt het doordat ik overdag bezig ben met fotograferen en bloggen, en als ik dat dan klaar heb ben ik (geen idee waarom) niet zo gemotiveerd meer om er de spullen voor het verven bij te pakken. Als ik weer wat gekliederd heb laat ik het natuurlijk hier zien ;-)



3. Minder kijken op social media 
Volgens mij heeft iedereen deze goal wel ;-). Minder kijken op social media is als blogger extra moeilijk, ik wil wel up to date blijven en foto's van medebloggers liken (op Instagram) maar ik ga het toch proberen. Wish me luck :-).


Hoe vonden jullie dit artikel? Ik vond hem in ieder geval wel leuk om te maken! De foto's bij de goede voornemens maakte ik gisteren in de tuin, toen het had gesneeuwd. De laatste foto vind ik het leukst, de plant heeft sterretjes! De foto is wel wat wazig, dat kwam doordat de wind ervoor zorgde dat de plant ging bewegen. Mijn mobiel wilde niet scherpstellen :-( . Nou ja, het is wel een leuke foto geworden.

Wat zijn jou hoogtepunten en goals?

X Loïs

2 opmerkingen:

  1. Een fijne afsluiting van het jaar en mooie doelen! Ik wens je een goed nieuw jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij ook een fijn nieuw jaar toegewenst :-)

      Verwijderen