Loïs Blogt

Pagina's

hele leuke kaartjes + give away!

09-01-2016

Hey allemaal! Ik kreeg laatst een pakketje met kaartjes van Kaartje van Papier. Dat is een nieuwe webshop, met allemaal leuke kaarten, paper bags en posters. Ze ontwerpen alles zelf, en dat zorgt voor leuke, originele producten. Ik kreeg twee setjes verjaardagskaarten, en 1 set daarvan mag ik weggeven! Wil je de kaartjes zien en weten hoe je meedoet? Lees dan snel verder!








Gisteren kwam ik uit school en zag ik dit leuke pakketje (eh, eigenlijk is het een envelop) en ik wist meteen wat er in zat. Ik nam het pakket mee naar mijn kamer en maakte meteen foto's (de verleiding om de envelop meteen open te maken was groot, maar als blogger moet je eerst alles fotograferen).
Ik vind dat ze het heel leuk hebben ingepakt!

 Toen ik de envelop openmaakte, zat er nóg een envelop in! Die was kartonkleurig maar ik heb hem niet op de foto gezet. In die envelop zat dit leuke zakje met de 6 kaartjes. Ik laat de kaartjes allemaal aan jullie zien.








Ik vind de kaartjes echt superleuk! De "make today awesome" kaart is absoluut mijn favoriet, ik heb hem meteen opgehangen :-).

En dan nu: DE GIVE AWAY!

WAT KAN JE WINNEN? Een setje van 6 verjaardagskaarten van Kaartje van Papier, uiteraard leuk ingepakt door mij ;-)
HOE DOE JE MEE? Deel de Give Away foto (hieronder, staat ook op mijn Instagram) en volg Kaartje van Papier en mij op Instagram. Wil je nog meer kans maken om te winnen? Zet dan ook bij de foto waarom je wilt winnen. De 5 mensen met de meest originele reden krijgen een extra lootje in de lootjesbak! Dus: waar wacht je nog op!
WANNEER WORD DE WINNAAR BEKENT GEMAAKT? Op zaterdag 23 januari

Doen jullie mee? Fijne dag!

X Loïs

Ps. de give away foto:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten