Loïs Blogt

Pagina's

BLOGLIST #1

14-11-2015

Follow my blog with Bloglovin

I know, wéér een nieuwe serie ;-). Jullie weten denk ik inmiddels wel dat ik erg van serietjes hou. Deze gaat over leuke blogs. Van DIY tot fashion: het maakt niet uit. Heb jij ook een blog of weet je een leuke? Laat het dan achter in de comments en wie weet zit jij de volgende keer in deze rubriek!



YAY IT'S TODAY
Dit leuke blog is van Maartje en Esmée (allebei 14). Ze bloggen over lifestyle, DIY, food, en interieur. Hun foto's zijn altijd lekker licht en fris. Je moet echt zeker een kijkje nemen, het is echt een aanrader! (foto: YAY IT'S TODAY )                                  

SZAAR
Sarah (18) is heel creatief en blogt dan ook over DIY, creatieve dingen, lifestyle en fotografie. Errug leuk :-). (foto: SZAAR )                                                                                                                                  
nieuwewooncollectie-hema
STUDIO BABSIE
Inspiratieloos? Ga dan naar de blog van Babette (18), die blogt over snail mail, DIY, lifestyle, fotografie, fashion, interieur... Bijna alles eigenlijk! Ze heeft al best veel berichten, dus daar ben je wel even zoet mee. (foto: STUDIO BABSIE)
BLAME THE FIREWORKS
Chantal (20) maakt hele mooie foto's en heeft een leuke eigen stijl. ze blogt over lifestyle, beauty, fashion en haar eigen leven. (foto: BLAME THE FIREWORKS)LIEFS VAN MARS
Ismay (23) blogt over van alles: fotografie, reizen, DIY, personal, fashion... Heel leuk blog met prachtige plaatjes! (foto: LIEFS VAN MARS)

Dit was het voor deze keer, er zijn natuurlijk nog meer bloggers die ik leuk vind, maar alles tegelijk is natuurlijk een beetje te veel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en nog een happy weekend allemaal!

Loïs

2 opmerkingen:

  1. Wat lief! De andere blogs kende ik ook nog niet, dus leuk om zo nieuwe blogs te ontdekken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je mijn blog hebt genoemd! Er zitten ook een paar onbekende blogs voormij tussen dus die ik ga dit weekend is even bekijken! Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen