Loïs Blogt

Pagina's

ART #1 | MIJN LETTERBOEKJE EN MEER

08-11-2015























Hey allemaal! Wat een raar weer hé, de laatste tijd. Het is bewolkt, het regent af en toe en het is best wel benauwd; vreemd weer. Maar ik vermaak me hier binnen ook prima hoor, lekker tekenen, fotograferen, bloggen... Het leek me dus wel leuk om wat tekeningen die ik afgelopen tijd gemaakt heb te laten zien. En ik teken best veel, dus dit wordt voortaan een serie. Veel plezier!








Omdat ik best wel (lees: heel veel) van handlettering hou, leek het met wel leuk om een boekje te maken waar ik allerlei lettersoorten in teken. Ik heb er nog niet heel veel in getekend, maar daar komt vast snel verandering in!        

Deze quote tekende ik gister, en ik ben het er helemaal mee eens! Dit is tegenwoordig mijn lievelingsquote ;-)
Een random vogeltje, heeft verder geen uitleg nodig toch?


Deze is geïnspireerd op Kim Welling met de instant comfort box. Ik vind hem zelf errug goed gelukt, vooral het vosje (geknipt uit papier).
                                            ♥ "Stars can't shine without darkness" ♥

Mijn kliederwerkje ;-). Ik had even zin om lekker te experimenteren met waterverf, en dat is dit geworden. Het is niet heel erg mooi, maar wel leuk om te doen.
Self-made stickers! Deze DIY zag ik bij Chantal van Blame the Fireworks en ik ging meteen aan de slag! Dit zijn maar een paar van de stickers die ik gemaakt heb, in totaal zijn het er 30. Wil je deze stickers ook maken? Hier zie je hoe het moet.

En dat was het al weer, ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn! Heb je zelf ook iets leuks gemaakt? Stuur een privé bericht met de foto via mijn Instagram en misschien repost ik je foto dan op mijn feed! Wat doen jullie als het minder weer is?

1 opmerking:

  1. Leuke gedaan, dat letterboekje. Ik hou me vandaag bezig met lezen en haken. Samen met een heerlijke warme thee en een dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen