Loïs Blogt

Pagina's

go fly me to the moon | +winactie

27-11-2016


Hey allemaal! Hier ben ik weer. Ik heb bijna een maand niet geblogt! Ik had even een dipje, maar dat is nu gelukkig weer over :-) Er komen de komende tijd weer heel veel artikelen, o.a. over kerst! Maar nu eerst dit  artikel. Een tijdje geleden mocht ik een sieraad uitzoeken bij Label by Simoon, een hele leuke webshop. Ook mocht ik een setje sieraden weggeven aan jullie, dus lees vooral verder en kijk mee!

Label by Simoon is een hele leuke webshop met sieraden en kaartjes. Alles is door Simoon zelf gemaakt, en is dus origineel. Ik mocht 1 sieraad uitkiezen in haar webshop om zelf te houden. Ik koos voor deze choker met een maantje, hij is lekker minimalistisch en past helemaal bij mijn kledingstijl! De ketting is van imitatie suède en het maantje is zilverkleurig. Hij kost 4,50 euro en is hier te bestellen.


Naast iets voor mezelf kreeg ik ook iets om weg te geven aan jullie! Een setje met 4 armbandjes en een armbandenkussen, t.w.v. 18,50. Perfect als sintcadeautje of gewoon voor jezelf!



 Meedoen aan de winactie is heel simpel:

1. Volg mij en Label by Simoon op Instagram
2. Laat een leuke reactie achter onder 1 van de winactie foto's op mijn Instagram, en tag 3 vrienden!
3. De winnaar word bekend gemaakt op 5 december, als je wint is het dus een soort sinterklaas cadeautje!

Om extra kans te maken mag je een foto van dit artikel delen op Instagram met #labelandloisgiveaway. Let op! Dit hoeft dus niet, maar hiermee maak je wel extra kans.


Doe je mee?

Liefs, Loïs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten