Loïs Blogt

Pagina's

enquete | de resultaten en veranderingen!

25-06-2016


Hey allemaal! Een tijdje geleden vroeg ik jullie om een enquete in te vullen.  En heel veel van jullie deden dat! Wel 33 mensen hebben hem ingevuld! En wat een lieve reacties ♥ Ik laat jullie graag de uitslag zien! En de veranderingen natuurlijk ;-)





Wie zijn jullie nou eigenlijk? Het valt op dat het merendeel van jullie vrouw is. Er is 1 mannelijke lezer, maar wie dat nou is....?

Het grootste deel van mijn lezers is 20+. Wat ik best wel grappig vind, aangezien ik zelf 13 ben ;-) Verder zijn er ook nog een aantal 12-14, 15-17 en 18-20. Niemand van jullie is jonger dan 12 jaar, wat me eigenlijk ook niet echt verbaasd ;-)

Minst leuke onderwerp


Leukste onderwerp




 Interieur styling vinden jullie het leukste onderwerp, en reizen het minste. Gelukkig voor jullie schrijf ik ook niet vaak een reisartikel :-) Verder is jullie mening heel erg verdeelt, DIY en art staat 2e voor leukste onderwerp, maar ook 2e bij minst leuke onderwerp. Ik denk dat je ervan houdt of niet.

Individuele reacties

Waar willen jullie meer over lezen?
Een aantal antwoorden met mijn mening daarover:
Fashion | Sorry voor alle fashion fans: Maar bloggen over mode is nou eenmaal niet echt mijn ding... Ik vind fashion heus wel leuk, maar niet om over te bloggen ;-)
Persoonlijke dingen | Laat ik daar nou binnenkort eens een serie over maken, ik zag op het blog van Lannée een serie genaamd 1000 vragen aan jezelf.  (als je wilt weten wat dat inhoud, kijk maar op haar blog ;-)), Die serie lijkt me heel geschikt om meer over mij te weten te komen :-)
Handige tips om snel IG waardige foto's te maken | Leuk idee! Die komt op de planning.
Bakken | Eigenlijk kan ik alleen maar bakken met van die bak pakketten van Dr Oetker enzo, dus waarschijnlijk word dat niet echt een succesvolle categorie ;-)
Groen (zowel urban jungle als uit de natuur) | Helaas zit urban jungle er de laatste tijd niet in, er zijn wel 4 plantjes in mijn kamer doodgegaan :-( Maar groen uit de natuur gaat wel lukken!

Verder werden de categorieën interieur, fotografie en DIY en art een aantal keer genoemd, maar dat zijn mijn basis onderwerpen dus dat komt zeker goed!

Waar willen jullie minder over lezen?  

Fashion | Dat snap ik niet echt, want ik blog daar nooit over....
DIY | Zoals ik eerder al zei: je houd ervan of niet ;-)
Beautyproducten | Daar blog ik ook nooit over dus..
Niks, alles is leuk | YAY!

Waarom vind je het leuk om mijn blog te lezen?
Daarbij kwamen zulke lieve reacties! Jullie vinden mijn blog eerlijk, enthousiast, inspirerend, gezellig, leuke schrijfstijl en plaatjes... Superlief! ♥

Wat zou ik kunnen verbeteren aan mijn blog?
Jullie willen meer lezen over mij persoonlijk, en daar ga ik dus nu een serie over maken :-) Jullie willen ook dat ik vaker dingen plaats, maar soms is dat lastig aangezien ik 13 ben en ook nog naar school ga. Verder vullen een aantal van jullie in dat mijn blog al perfect, ook weer zo lief!

Heb je verder nog opmerkingen of iets wat je kwijt wilt?
Daarbij kwamen weer veel lieve complimenten, en de meesten van jullie zeiden ook dat ik zo door moest gaan :-)

Veranderingen
Er komen niet echt veel veranderingen, maar de veranderingen die er komen deel ik graag met jullie!

- meer persoonlijke dingen
- meer interieur
- proberen meer te plaatsen (dat word wel lastig haha, maar ik ga het proberen!)


Dit waren de uitslagen! Wat vinden jullie ervan? En  wat vinden jullie van de veranderingen? Let me know!

X Loïs


2 opmerkingen:

  1. Aahw, ik was er niet op tijd bij om deel te nemen aan de enquete. Lijkt me wel handig om eens de mening van je lezers op zo'n manier te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen al die meningen!

    BeantwoordenVerwijderen