Loïs Blogt

Pagina's

mijn vakantie in denemarken | de foto's #1

21-05-2016













Hey allemaal! Vandaag weer een nieuw "mijn vakantie in Denemarken" artikel voor jullie. En niet alleen maar van die cliché vakantiefoto's, maar ook veel styling foto's! Benieuwd? Lees dan snel verder.

 We vertrokken op koningsdag, en om dat toch een beetje te vieren hadden we "oranje koeken":-)



Onderweg in de auto




Stenen in de vensterbank


Styling met Hema kistje

Natuur in de tuin


















 Altijd goed: een kopje thee en de Flow.

 Henne Strand ♥


 Schelpen en stenen die we op het strand hebben gevonden.




 Mijn lievelingseten: Zomer bolognese! (recept vind je hier)





Ringkobing


De winkel Inspiration in Ringkobing

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het eerste deel van mijn vakantiefoto's! Wat vonden jullie ervan? En zijn jullie ook al eens in Denemarken geweest? Let me know!

X Loïs


1 opmerking:

  1. Super leuke foto's! Zelf ben ik nog nooit in Denemarken geweest, maar het staat zeker wel op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen