Loïs Blogt

Pagina's

FAVOURITES #1

04-11-2015



Hey iedereen! Vandaag laat ik jullie mijn 'favourites' van de afgelopen maand zien, en geef ik tips om je kamer een mini make-over te geven! Let's do it.







 Van dit blikje vol met leuke (Nederlandse) quotes over geluk word ik altijd vrolijk. Op de kaartjes staan ook hele grappige illustraties, die zorgen voor een glimlach op je gezicht. En extra leuk: in het blik is nog genoeg ruimte om eigen quotes in te bewaren (wat ik erg leuk vind i.v.m. met mijn liefde voor handlettering). Hema; bedankt!






Ik zal je vinden- Monica Hesse. Dit mooie boek over de Tweede wereldoorlog is echt een aanrader: zo mooi! Het is net alsof je het zelf allemaal meemaakt. Ik kon hem maar niet wegleggen (gevolg: in een week was ie uit...)






 In de herfstvakantie gingen we naar Loods 5, waar ik deze leuke kaartjes van Dots kocht. Ik moet alleen nog even een geschikt plekje verzinnen...




Deze waterverf van Opaque is zo fijn! En het zijn wel 24 kleuren, dus daar kan ik wel even mee vooruit ;-).



Op mijn Instagram hebben jullie al een een paar van deze huisjes kunnen zien, en ik ben er echt heel happy mee! Ze zijn van Xenos.

Ik was laatst een beetje uitgekeken op mijn kamer, en met de Sinterklaas en mijn verjaardag in vooruitzicht, leek het me wel leuk om een mini make-over te doen. Ik heb al een paar kleine dingetjes gekocht (zie boven), maar klaar is het nog niet (wachten tot de feestdagen). Voor als jullie ook een beetje zijn uitgekeken op je kamer; hier wat tips voor een mini make-over:

1. Haal alles waar je klaar mee bent eens weg, en schrijf op wat je anders wilt.
2. Voor als je niet blut wil worden (of je ouders), probeer de dingen zo goedkoop mogelijk te doen
3. Zoek in tijdschriften en op internet naar leuke DIY''s
4. Als je nog sierkussens hebt die je niet leuk vind, koop kussenhoesjes. Die zijn vaak veel goedkoper dan gewone kussens
5. Begin op tijd met nadenken over je mini make-over
6. Gooi de spullen die je niet meer hoeft niet weg! Misschien kan je er anderen blij mee maken of het verkopen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Wat zijn jouw favorieten?

Loïs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten