Loïs Blogt

Pagina's

hoe het nu met mij gaat & een nieuw instagram account

26-01-2017



Hey allemaal! Zo. Lang niet gesproken. Het is inmiddels al zelfs al weer 2017! De tijd gaat echt snel. Maar goed, ik heb jullie dus een maand lang niet gesproken. En ik kan nu wel weer met een hele rits smoesjes komen dat ik het te druk had enzo, maar dat is niet zo. Wil je weten hoe het komt dat ik zo afwezig was en hoe ik de komende tijd ga bloggen? Lees dan snel verder!




Oké. Hoe het nu met mij gaat. Ik weet niet... Alles is opeens zo lastig. Mijn motivatie is ver te zoeken, mijn inspiratie is ook zo'n beetje op, en vandaag was ook nog een een kutdag (soms wil ik gewoon even schelden. Het spijt me ;-)). Ik voel me het ene moment echt geweldig en het andere moment gewoon zo... raar. Qua vrienden enzo zit het ook een beetje tegen. School lukt voor geen meter. En dan heb ik ook nog de hele tijd mijn chagrijnige buien thuis. O gosh, ik heb helemaal geen zin om te zeuren tegen jullie en depri blogposts te maken, maar ik wil ook niet "doen alsof". Dus vandaag even eerlijk. En wat zielige plaatjes. (oké, eigenlijk helemaal niet zielig maar gewoon natuurfoto's. Kan best toch? ;-)).

Ik zat zo te denken, en ik bedacht me dat ik het eigenlijk best fijn vind om mijn struggles op internet te gooien. Maar aan de andere kant: straks lezen mensen die ik ken het. En sowieso, iedereen kan er zomaar bij. Dus ga ik een nieuw instagram account maken. Ik hoor jullie al denken: wordt @loisblogt dan verwijderd? Zeker niet. Maar het is gewoon een extra account met slotje, waarop ik mijn persoonlijke liefdes-, vriendschap- en schoolstruggles deel. En misschien raak ik daardoor wel meer gemotiveerd om te bloggen, en blijf ik die struggles niet zo opkroppen. Maar goed, mijn nieuwe instagram heet @thelovestories_ en daar plaats ik dus dingen op die ik meemaak. Dus mocht je benieuwd zijn en/of tips hebben, volg dat account dan even ;-) 

Verder ga ik de komende tijd misschien nog steeds wel afwezig zijn op mijn blog, tot de inspiratie een beetje terug is. Dus stay tuned! 

Liefs Loïs

Enne... Op @loisblogt ga ik ook zeker nog dingen plaatsen hoor! Maar daar vind je alleen vrolijkheid ;-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten