Loïs Blogt

Pagina's

kaartjes | diy's + 2 winacties!

11-06-2016



Hey allemaal! Hier ben ik weer. En deze keer met een super leuk (en lang ;-)) artikel over 1 van mijn grootste verslavingen: kaartjes! En dan niet alleen maar bespreken wat er op de kaartjes staat (daar houden jullie niet zo van zag ik in de enquete), maar ook met 2 originele winacties en DIY's! Lees dus maar gauw verder.


LITTLE DUTCH

Een tijdje geleden won ik kaartjes en posters van de leuke webshop Little Dutch, die hele leuke dingen voor "de allerkleinsten" verkopen. Ik won een setje van 2 kaarten en 1 poster in het thema flowers. Dit zijn ze!


 Het leuke van deze poster is, is dat ie 2 kanten heeft! Op de ene kant staat "today I choose happiness"en op de andere kant staat "the world is full of beautiful things"


































Deze kaartjes met "a little thing called love" en "welcome sweet little girl" zaten er ook bij!

DIY 1


In de eerste DIY ga ik jullie laten zien hoe je een kaartenhouder kan maken!



WAT HEB JE NODIG? 
- een stevig (en mooi) rietje (deze is van loods 5)
- bolletjes ijzerdraad (ik weet niet hoe dat heet ;-)) of gewoon touw
- ijzeren klemmetje (deze is van de hema)

HOE MAAK JE HET?
 Stap 1: Doe het draad door het klemmetje heen op de manier zoals je hierboven ziet. Zorg dat beide kanten van het draad even lang zijn

Stap 3: Rijg het rietje om de 2 kanten draad

Stap 4: Plak aan de bovenkant een stukje washi tape op het draad, zodat deze niet terug glijd.

Je kaartenhouder is klaar!

WINACTIE 1

Ik geef 1 kaartenhouder (met stipjes of strepen) + een van onderstaande kaartjes  weg! Wat moet je doen?

- volg mijn blog op bloglovin
- laat een reactie onder dit bericht achter, waarin je

That's it! Geef wel aan wat voor rietje (stippen of strepen zwart/wit) en kaartje (zie onder) je wilt hebben. Over een week kies ik een winnaar.

PS: Meer winkans? Deel dit bericht op Instagram en gebruik de #winactieloisblogt

(Als je meer van de schriftjes bent moet je nog snel even verder lezen, er is namelijk nog een winactie!)



PROJECT 3

 Deze kaartjes zijn van de leuke webshop Project 3 , die erg leuke kaarten en posters verkopen. Alles wat ze verkopen past bij elkaar, en ze ontwerpen alles zelf. Superleuk! Ik kreeg 10 (!) kaarten en 1 poster toegestuurd.


Ik vond het zelf wel leuk staan om er een collage van te maken, ook omdat alle kaarten zo leuk bij elkaar passen! 

Dit is de poster die ik ontving. Hij is gemaakt van stevig papier, en heeft een lichte glans. Ik vind die pijlen zo leuk!

DIY 2

Deze 2e DIY is best simpel, maar wel heel gaaf! Kaartjes zijn niet alleen leuk om te versturen of op te hangen, maar ook om schriften mee te versieren! Kijk je mee?

Eigenlijk is het heel simpel, je zoekt een leuke kaart uit en plakt die op een schriftje. Daarna kan je het schriftje eventueel nog versieren met washi tape of er iets op tekenen.

WINACTIE 2

Dit is het resultaat van het schriftje! En het leuke is: jullie kunnen deze winnen, met een eigen tekst op de voor en achterkant! Wat moet je doen?

- volg mijn blog op bloglovin 
- laat onder dit bericht een reactie achter en vertel daarin welke tekst jij op het schriftje wilt.

That's it! Je kan dus meedoen aan de schriftjes winactie en de kaartenhouder winactie. Doen jullie mee?

-----------------------------------------------------------

Dit was dan weer! Wat vonden jullie van dit artikel?

X Loïs

8 opmerkingen:

  1. Ik doe mee met beide winacties. Vind ze allebei heel leuk namelijk! En ben gek op DIY artikelen. En een tekst voor op het schriftelijk..een leuke quote zoals choose happiness of smile everyday.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee met beide winacties. Vind ze allebei heel leuk namelijk! En ben gek op DIY artikelen. En een tekst voor op het schriftelijk..een leuke quote zoals choose happiness of smile everyday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik doe zeker mee.Ik ben gek op die dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke wil je winnen? Het schrift of de kaartenhouder? :-)

      Verwijderen
  4. Ik doe mee met de winactie van het schrift!

    Met als tekst ; cactus love & stay positive. Handig voor
    Mijn opleiding die start in september!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh!!! Zo leuk!! Ik win heel graag de kaarten houder met het Nijntje kaartje. Dol op stationary!!!! 😍 Xxx @wolkerig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super leuk! Ik doe mee voor winactie 1, omdat ik het super leuk zou vinden voor mijn kamer en ik dol ben op kaartjes! Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen